«Викрадення клієнтів» найманими працівниками характерне для перукарень, салонів краси, сервісних центрів, майстерень по ремонту побутової техніки та комп'ютерів, консалтингових компаній та інших подібних організацій. На практиці це виглядає наступним чином: майстер вручає клієнту свою візитну картку та каже, що «напряму» його послуги обійдуться клієнту значно дешевше (на той відсоток, який він віддає керівництву). Клієнт, який бажає отримати майстра за більш низьку ціну зазвичай погоджується з цією пропозицією. Але при цьому підприємство та його власники втрачають значні кошти.

Протидіяти «викраденню клієнтів» найманими працівниками потрібно одночасно по наступних напрямках:

1) Звільнити всіх нечесних працівників.

2) Позбавити працівників спокуси «викрадати клієнтів» і грамотно прописати з ними матеріальну відповідальність, тобто  привести в порядок юридичне оформлення даної вимоги до співробітників.  Вони повинні чітко розуміти, що «викрадати клієнтів» не просто негарно, але за це настане матеріальна відповідальність. Трудове законодавство не забороняє роботодавцям встановлювати в трудовому договорі доплату за «не конкуренцію», тобто  за те, співробітники як в період роботи, так і в якийсь час після звільнення відмовляються від надання послуг клієнтам підприємства під у грозою повернення доплати.  Важливо лише одне: щоб відповідні положення були прописані грамотно і не викликали неоднозначних тлумачень.

3) Переконати працівників, що факт «викрадення клієнтів» буде обов’язково виявлений іншим працівником, який через деякий час зателефонує цьому клієнту.

4) Налаштувати систему продажів таким чином, щоб «викрадення клієнтів» стало фізично неможливо (встановити систему бонусів, подарунків тощо).

5) Побудувати систему фіксації контактів співробітника з клієнта від початку роботи до її закінчення.