Теорія трилисника - це спосіб найбільш ефективно використовувати людський капітал. Реакцією бізнесу на тенденцію подорожчання робочої сили стала поява нових організацій, які Ч. Хенді визначив як організації-трилисники.

Перший листок, за Хенді, - це основні працівники організації. Всі вони професіонали, технічні спеціалісти, висококваліфіковані робітники і керуючі, абсолютно необхідні для майбутнього організації, оскільки саме вони є носіями тих знань, які відрізняють дану організацію від всіх інших. У них високі заробітки, додаткові пільги. Професіоналів небагато, вони надзвичайно цінні, і їм добре платять, хоча істотна частина цієї оплати поставлена в залежність від ефективності роботи групи і (або) компанії.

Другий листок - зовнішні підрядники. Це консультанти та інші фахівці, наймані ззовні для роботи над конкретними проектами. До цієї категорії потрапляють і співробітники інших фірм, що працюють за договорами - професіонали або технічні фахівці.

Третій листок - тимчасові і частково зайняті працівники. Цей листок трилисника, за Хенді, являє собою гнучку частину робочої сили компанії - працівників, яких запрошують для того, щоб забезпечити виконання пікових обсягів роботи.