Виділяють наступні складові міжособистісної довіри клієнта до адвоката:
Впевненість у компетенції адвоката (очікування щодо компетенції адвоката). Компетенція - теоретичні та практичні знання адвоката щодо предмета звернення клієнта, здатність приймати правильні рішення і практично їх реалізовувати.
Впевненість у прихильності адвоката (очікування від адвоката прихильної поведінки). Прихильність - намір адвоката діяти виключно в кращих інтересах клієнта. Очікування клієнта зводяться до того, що адвокат буде діяти виключно як уповноважений представник клієнта і представляти його інтереси, віддаючи благополуччю клієнта найвищий пріоритет та відсуваючи на другий план інтереси інших зацікавлених осіб, в тому числі і свої власні.
Впевненість у здійсненні контролю адвокатом (очікування здійснення контролю за веденням справи з боку адвоката). Клієнт очікує від свого адвоката повного контролю над справою, в тому числі наявності у адвоката всіх необхідних, в межах чинного законодавства України, ресурсів для вирішення справи.
Впевненість у стриманості адвоката (очікування від адвоката зберігання конфіденційності всієї інформації). Клієнт очікує від адвоката, що він може розповідати йому будь-яку інформацію без побоювання, що вона може бути неправильно сприйнята адвокатом або використана їм у даль дальшої на шкоду клієнту.
Впевненість в відвертості адвоката (очікування від адвоката відкритості і відвертості). Очікування такого роду пов'язані з тим, що клієнт може завжди бути впевненим, що адвокат розповідає йому всю важливу інформацію у справі і включає його в процес прийняття всіх важливих рішень. Крім того, клієнт розраховує, що адвокат нічого від нього не повинен приховувати і повинен представляти на обговорення всі можливі варіанти розвитку подій.