Даний метод полягає в негласній змові власника підприємства з неформальними лідерами робочих груп для впливу на психологічний клімат у колективі підприємства та згладжування гострих соціально-економічних проблем шляхом реалізації через дрібні поступки та переконливі обіцянки.

Використання власником підприємства опозиції реалізується через зовні ворожо налаштовану особу, з метою реалізації заздалегідь узгодженого з нею сценарію, спрямованого на відкриту критику в адресу керівника підприємства, яка стосується легко пояснюваних його помилок та недоліків, що можуть бути просто усунуті.

Завдання цього методу полягають у:

- виявлення та об'єднання всіх незадоволених працівників підприємства під керівництвом лідера, визначеного власником підприємства;

- розпізнанні задумів окремих вороже налаштованих і незадоволених працівників підприємства;

- управління окремими групами незадоволених працівників та припинення шкідливих для підприємства дій таких груп.

Між власником підприємства і лідером опозиційної групи укладається негласна угода, в якій визначаються завдання, способи досягнення мети, плата за конкретно виконану роботу й інші умови. І таким чином опозиція стає інструментом власника і виступає стабілізуючим балансом сил для вирішенні проблем на підприємстві.

Всі заходи, які реалізуються через опозиційну групу повинні зовні носити правдивий і керований характер.