Правникам добре відомий старий американський жарт під назвою «крива вдячності Клієнта» в якому йдеться про Клієнта, що звернувся до адвоката з приводу вирішення справи про гнилі помідори. В ньому «крива вдячності Клієнта» має наступний вигляд:

День, коли до Клієнта подано позов. - Я потрапив у халепу. Я мав перевірити помідори, чи вони не гнилі.

На третій день після зустрічі з адвокатом. - Якщо програю цю справу, я повний банкрут.

Підчас підготовки до слухання справи у суді. - Я вражений тим, як багато Ви дізнались про помідори та про мій бізнес.

Підчас суду. - Ви виконуєте величезну працю, захищаючи мене у суді.

Суд вирішив справу на користь Клієнта. - Ви – видатний юрист. Ніхто не зміг би досягти того, що змогли Ви.

Через 10 днів після суду. - Ви – професіонал. Але закон та факти свідчили на мою користь.

Через місяць. - Ви виконали свою роботу, але не було жодних підстав не виграти справу.

Через два місяці. - Мені зовсім не був потрібен адвокат. Ви лише затягли просту справу, щоб збільшити свій гонорар. Я не платитиму Вам.