Гудвіл (вартість ділової репутації) визначається як нематеріальний актив, вартість якого визначається як різниця між ринковою ціною та балансовою вартістю активів підприємства як цілісного майнового комплексу, що виникає в результаті використання кращих управлінських якостей, домінуючої позиції на ринку товарів, послуг, нових технологій тощо.

Гудвіл – це економічне відображення ділової репутації підприємства, вартість ділових зв’язків, престиж суб’єкта господарювання. Тобто гудвіл – це грошова оцінка ділової репутації підприємства. Гудвіл у великих компаній є дуже вартісним, наприклад, вартість нематеріальних активів у Кока-Коли становить 96% ринкової вартості компанії.

Поняття «гудвіл» складається з наступних видів нематеріальних активів підприємства:

- торгові марки;

- заголовки та назви видань;

- комп’ютерне програмне забезпечення;

- ліцензії та привілеї;

- авторські права, патенти та інші права інтелектуальної власності, права на обслуговування та експлуатацію;

- рецепти, формули, моделі, проекти та прототипи;

- нематеріальні активи на етапі розробки та багато інших.

           Бедвіл має місце, коли при відчуженні підприємства різниця між ціною угоди і вартістю актів має від’ємне значення. Бедвіл – явище виключно негативне для бізнесу, воно свідчить про неможливість управлінців зробити суб’єкт господарювання дохідним.

Таким чином, гудвіл характеризує вартісні переваги компанії, або ж і її керівника. Вартість ділової репутації може бути як позитивно, так і негативною (у цьому разі вона матиме назву «бедвіл»).