Етапи конфлікту між працівниками підприємства відображають суттєві моменти, що характеризують розвиток конфлікту між ними від його виникнення і до вирішення.  Знання основного змісту кожного з етапів конфлікту важливе для його прогнозування, оцінки та вибору технологій управління цим конфліктом.

Основні етапи конфлікту :

1. Виникнення і розвиток конфліктної ситуації.  Конфліктна ситуація створюється одним або кількома працівниками підприємства і є передумовою конфлікту. 

2. Усвідомлення конфліктної ситуації хоча б одним з працівників і емоційне переживання ним цього факту.  Наслідками і зовнішніми проявами подібного усвідомлення і пов'язаних з ним емоційних переживань можуть бути: зміна настрою, критичні і недоброзичливі висловлювання на адресу свого потенційного «противника», обмеження контактів з ним тощо.

 3. Початок відкритої конфліктної взаємодії.  Цей етап виражається в тому, що один з працівників, який усвідомив конфліктну ситуацію, переходить до активних дій (у формі демаршу, заяви, попередження тощо), спрямованих на нанесення шкоди «противнику».  Інший працівник при цьому усвідомлює, що дані дії спрямовані проти нього, і, в свою чергу, робить активні дії у відповідь проти ініціатора конфлікту. 

4. Розвиток відкритого конфлікту.  На цьому етапі учасники конфлікту відкрито заявляють про свої позиції і висувають вимоги.  Разом з тим вони можуть не усвідомлювати власних інтересів і не розуміти суті і предмету конфлікту. 

5. Вирішення конфлікту.  Залежно від змісту, вирішення конфлікту між працівниками на підприємстві може бути досягнуто двома методами (засобами): педагогічними (бесіда, переконання, прохання, роз'яснення тощо) та адміністративними (переведення на іншу роботу, звільнення тощо).